Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Windows 7 en 8 op n PV

Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard Windows 7 en 8 op n PV

Geachte HCC vrienden,
    Mijn "oude" computer met zowel XP als het minder populaire Vista kocht ik toen XP pc's werden aangeboden met gratis update naar Vista. Deze mogelijkheid biedt zich straks waarschijnlijk weer aan.
    Ik gebruik nu XP voor alle internet en mail zaken. Gevoeliger zaken, zoals internetbankieren, persoonlijke documenten, belastingaangiftes etc. doe ik met Vista.
    Mijn bedoeling is kort voor de omschakeling naar W8 nog een W7 pc te kopen om dus weer een dual boot faciliteit te hebben zonder extra kosten. De hardware van W7 is ook geschikt voor W8 heb ik begrepen.
    Ik heb wel eens eerder een vraag gesteld over migratie van virussen van het ene besturingssysteem naar het andere maar nooit een antwoord gehad. Kan iemand conformeren dat dit inderdaad onmogelijk is. Of loop ik rond met een "false sense of security" ?
    Met vriendelijke groet,
    Pieter.

Ingeschreven
    Apr 2012

Standaard Re: Windows 7 en 8 op n PV

Beste Pieter,

Er zijn nogal wat verschillende manieren om te migreren van Windows 7 naar Windows 8, dus er is ook niet n sluitend antworod op je vraag te geven.

Als je echter gebruik maakt van het standaard reeds onder Windos XP, Vista en Windows 7 aanwezige 'Windows Easy Transfer' (Start, Bureau Accessoires, Systeemwerkset) is de kans nihil dat er 'troep' meegaat.
    Met vriendelijke groet,

Moderator007 - HCC!forums

Ingeschreven
    Dec 2011

Standaard Re: Windows 7 en 8 op n PV

Pieter, ben je inmiddels over gestapt naar Windows 8?

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten