Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Toegang

Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Toegang

Wie kan mij helpen,het probleem is dat ik een nieuwe HD gepartitioneerd heb in een C ; D ; E ; F Partitie,nu wil het geval dat ik normaal bij Partitie C ; D ; kan, ik kan ze normaal openen, maar als ik Patitie E ; of F wil openen krijg de melding,

Systeem Volume Information is niet toegangkelijk

Toegang geweigerd

ik heb van alles nagekeken ook in eigenschappen,Beveiliging e.a.,maar ik kom er niet uit,wat moet ik doen om ze toegankelijk te maken,ik heb ze ook opnieuw geformatteerd,maar niets hoor,er moet toch iets zijn om die instellingen te wijzigen en ze weer toegankelijk te maken?

In afwachting verblijf ik

Met Vriendelijke Groet.
    Willem.

Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Re: Toegang

Beste Willem,

Als een schijf niet toegankelijk is zou je de foutmelding "Station is niet toegankelijk" of "E:\ is niet toegankelijk" moeten krijgen.

De foutmelding "System Volume Information is niet toegankelijk" wijst erop dat je probeert de map "System Volume Information" te openen. Windows maaakt op elke partitie een map "System Volume Information" aan en houdt daarin de gegevens bij voor systeemherstel. Die mappen zijn standaard niet toegankelijk. Als je daarin veranderingen zou aanbrengen zou systeemherstel namelijk niet goed meer werken.

Probeer dus in de verkenner eens een ander bestand naar je E of F-schijf te slepen. Dat zal waarschijnlijk wel gewoon geopend kunnen worden. Ook zul je zien dat op je C en D-schijf een map System Volume Information staat en dat, als je die probeert te openen, er eenzelfde foutmelding komt.

Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Toegang

Beste Jan Bakker,ik heb deze melding verkeerd geïnterpreteerd,omdat ik een beetje ongerust werd, je hebt volkomen gelijk.

Bedankt voor je uitleg,ik heb er weer wat bijgeleerd.

Met Vriendelijke Groet
    Willem

Gelijkaardige Onderwerpen

1. geen toegang
    Door Stuf in forum MS Windows - Windows 7
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 03-10-14, 13:51
  2. Toegang geweigerd
    Door Stuf in forum MS Windows - Windows 7
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 18-01-14, 11:31
  3. Vraag HTTPS-toegang.