Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Compusers doge.nl account(s) plat?

Ingeschreven
    Feb 2012

Praten Compusers doge.nl account(s) plat?

Hoi,

Zoals zo ongeveer 1 x per jaar ligt m'n hcc mailbox weer eens plat . Melding als je er mail heenstuurt

This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<lorderik@avalokite.doge.nl>:
    62.75.177.14_does_not_like_recipient./Remote_host_said:_550_5.1.1_
    <lorderik@avalokite.doge.nl>:_Recipient_address_rejected:_User_unknown_in_virtual_alias_table/Giving_up_on_62.75.177.14./

--- Below this line is a copy of the message.

Zou me niet verbazen als dit doge.nl domeinbreed was. Het enige bekende supportmodel dat ik ken is e-mail naar Kees van Eeten doch nog geen antwoord, weet iemand meer?

Tnx,

<Erik>

Ingeschreven
    Apr 2010

Standaard Re: Compusers doge.nl account(s) plat?

Dag Erik,

Ook jij hebt ruim een week tevoren een uitgebreid persoonlijk bericht gehad. Daar stond onder meer in waar je problemen kunt melden resp. waar je hulp kunt krijgen. Maar daar heb je geen gebruik van gemaakt.

Grz Henk van Andel

Ingeschreven
    Apr 2010

Kleine aanvulling. Je hebt inderdaad Kees van Eeten benaderd, zag ik later. Die was echter gisteren op de CompUfair in De Bilt. hij heeft het bericht na thuiskomst doorgestuurd aan de beheerders van CUmail.nl, die onmiddellijk het probleem hebben opgelost.

Ingeschreven
    Feb 2012

Okay, incident closed. Twee (wel drie) ronden van problemen:
    • De aankondigingsmail van de move was gestuurd naar het 'nieuwe' mailadres. Gaat goed voor doge users met een gewone mailclient maar mijn meer complexe Mercury setup gooide hem als onbekend bericht weg Had ik maar de logfiles moeten bekijken, in dit geval betekende (niet voor het eerst) power user --> power looser
    • Vervolgens kwam verzonden mail niet op cumail aan, specifiek voor mijn soort 'domain accounts' (wildcard adres) zat er nog een buggie in doch cumail team en Henk himself hebben met zweet in de handen het opgelost!
    • Tot slot vond Mercury zo'n dubbel mailadres niet zo leuk en ging hij zelfs zover om na ontvangst de mail weer opnieuw naar doge.nl te sturen. (Hetgeen, chapeau, de endless loop direkt ontdekt en keelt.) Mercury community support, ingeroepen na een uur gepuzzel, wees me in 5 minuten op de goede setting.

En i.h.a. ziet de nieuwe cumail setup er uit als een grote vooruitgang, ik weet nu tenminste netjes waar en hoe ik problemen kan melden. Yippeeh!

Tnx,

<Erik>

Gelijkaardige Onderwerpen

1. microsoft account
    Door GVANDERW in forum Digitale communicatie
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 22-04-14, 11:49
  2. E-mail account
    Door Rob.Doornebal1 in forum MS Windows - Windows 8
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 16-01-14, 21:46
  3. account beheer