Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Probleem met scrollen !!??

Standaard Probleem met scrollen !!??

Als ik b.v. de pagina van mijn documenten of een andere open en ik begin te scrollen om een map te zoeken dan springt na ongeveer 45 seconden de pagina weer naar de beginpositie.
    Ik heb in het begin windows 10 gedownload en gebruik ook google crome maar ik weet niet of dit probleem daar van komt, het is al een lange tijd zo en heb al veel gezocht op internet maar krijg geen informatie waar ik mee uit de voeten kan, ik wil u meedelen dat ik er heel weinig verstand van heb dus iemand die mij kan helpen graag duidelijke uitleg, bij voorbaat hartelijk dank.
    Groeten Henk.

Standaard Re: Probleem met scrollen !!??

Ik zal proberen nog iets duidelijker te zijn, misschien wordt mijn vraag niet goed uitgelegd of begrepen !!
    Open ik b.v. in afbeeldingen een map met foto’s, en wil ik zoeken naar een bepaalde foto in de miniaturen en ben ik halfweg met scrollen dan springt hij na een 40 tot 50 seconden weer naar het beginpunt bovenaan, dan kan je weer opnieuw gaan zoeken en dat is zeer hinderlijk, dit is al zoals ik me nu kan herinneren al vanaf ik windows 10 heb gedownload, het lijkt me stug dat niemand daar raad mee weet.
    Groeten Henk.

Standaard Re: Probleem met scrollen !!??

Hallo Henk,
    Ik heb exact hetzelfde probleem. Bovendien trilt / flikkert ook de outlookagenda met eenzelfde ritme, maar die blijft wel op zijn op pagina.
    Ben je inmiddels al op het spoor van deze hinderlijke zaak? Dan hoor ik graag jouw oplossing.
    Ik werk met W10, Office 2013 en fSecure. Ik heb al diverse privacyinstellingen gewijzigd maar geen resultaat.
    Groet, Garry.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Titel verschijnt bij scrollen foto's
    Door woestevos in forum Digifoto
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 21-01-11, 11:45
  2. traag scrollen na nieuwe installatie
    Door pseudo_bf16d2 in forum MS Windows - Alle versies
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 29-01-10, 21:33

Bladwijzers

Bladwijzers