Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: HCCNet websites

Ingeschreven
    Sep 2015

Standaard HCCNet websites

Hallo,
    Omdat ik zelf een website bij HCC heb, ben ik ook ge´nteresseerd in websites van andere leden.
    Mijn eigen website is
    http://home.hccnet.nl/gaston.verhulst

In Google heb ik reeds een paar interessante websites kunnen ontdekken:
    http://home.hccnet.nl/gaston.verhulst/hccnet.html

Van harte dank bij voorbaat,
    Gaston Verhulst.
    Email: gaston.verhulst@hccnet.nl

2. Glimlach Re: HCCNet websites

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gastverh Bekijk Berichten
    Omdat ik zelf een website bij HCC heb, ben ik ook ge´nteresseerd in websites van andere leden.
    Mijn eigen website is
    http://home.hccnet.nl/gaston.verhulst
    Blijkbaar is er onder de lezers van jouw bericht niemand die een website heeft .
    Nu heb ik jaren een (HCC) website gehad die eigenlijk nauwelijks door mij onderhouden werd.
    Enige tijd geleden heb ik deze verwijderd en ben ik opnieuw begonnen. Op dit moment is die vrij rudimentair en nog in ontwikkeling. Op dit moment besteed ik er geen tijd aan, maar er zijn links naar wat meer recente websites van mij die elders gehost zijn. Mijn huidige (HCC) website is hier te zien.

Ingeschreven
    Sep 2015

Standaard Re: HCCNet websites

Vooreerst bedankt voor uw reactie.
    De openingspagina en het onderwerp van uw website spreekt me onmiddellijk aan.
    Alhoewel ik zelf geen moto heb, ben ik wel ge´nteresseerd en ga ik uw SuperBlabckbird pagina zeker verder bekijken.
    Met uw akkoord plaats ik dan ook een link naar uw pagina in mijn lijst met HCC websites.
    In Google vond ik ook nog meerdere HCC websites, onder andere van scholen.

Ik ben lid van HCC sinds 1997 en ik benutte de HCC webruimte steeds voor backup van mijn website-pagina's bij Telenet in BelgiŰ.
    Omdat mijn originele website met Flash en Javascript niet op alle computers zichtbaar was, heb ik die herschreven in HTML5 en CSS.
    En daarbij dacht ik: waarom zou ik mijn website onder HCC niet openbaar maken, wat ik dan ook gedaan heb.

Met vriendelijke groeten,
    Gaston Verhulst.
    Laatst gewijzigd door gastverh; 24-10-16 om 19:19.

4. Standaard Re: HCCNet websites

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gastverh Bekijk Berichten
    Vooreerst bedankt voor uw reactie.
    De openingspagina en het onderwerp van uw website spreekt me onmiddellijk aan.
    Alhoewel ik zelf geen moto heb, ben ik wel ge´nteresseerd en ga ik uw SuperBlabckbird pagina zeker verder bekijken.
    Met uw akkoord plaats ik dan ook een link naar uw pagina in mijn lijst met HCC websites.
    In Google vond ik ook nog meerdere HCC websites, onder andere van scholen.
    Je mag rustig een link naar mijn HCC pagina maken. Ik heb mijn pc verbouwd en een upgrade gegeven en het kan zijn dat de foto's die er nu opstaan vervangen worden door die van mijn pc.
    Ik ben lid van HCC sinds 1997 en ik benutte de HCC webruimte steeds voor backup van mijn website-pagina's bij Telenet in BelgiŰ.
    Omdat mijn originele website met Flash en Javascript niet op alle computers zichtbaar was, heb ik die herschreven in HTML5 en CSS.
    En daarbij dacht ik: waarom zou ik mijn website onder HCC niet openbaar maken, wat ik dan ook gedaan heb.
    Ik ben zelf ook zo vanaf 1996 lid van HCC en zo vanaf 1997 ben ik ook de webmaster van HCC!twente, de regio waar ik woon.
    Mijn allereerste website was nog op CompuServe mijn toenmalig ISP. Die oude website is ook nog in het internetarchief te zien. Helaas zijn niet alle plaatjes gearchiveerd, maar een goede indruk kan je wel krijgen. Ziet er nu niet meer uit, zo uit de vorige eeuw, maar ja, dat was toen in de beginfase van de ontwikkeling.

Je website is goed en zonder problemen te bekijken

Ingeschreven
    Sep 2015

Standaard Re: HCCNet websites

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AdeG Bekijk Berichten
    Je mag rustig een link naar mijn HCC pagina maken. Ik heb mijn pc verbouwd en een upgrade gegeven en het kan zijn dat de foto's die er nu opstaan vervangen worden door die van mijn pc.

Ik ben zelf ook zo vanaf 1996 lid van HCC en zo vanaf 1997 ben ik ook de webmaster van HCC!twente, de regio waar ik woon.
    Mijn allereerste website was nog op CompuServe mijn toenmalig ISP. Die oude website is ook nog in het internetarchief te zien. Helaas zijn niet alle plaatjes gearchiveerd, maar een goede indruk kan je wel krijgen. Ziet er nu niet meer uit, zo uit de vorige eeuw, maar ja, dat was toen in de beginfase van de ontwikkeling.

Je website is goed en zonder problemen te bekijken
    Hartelijk dank voor uw antwoord en uw akkoord. Ik heb de link naar uw site dan ook al in mijn HCC-Favorieten staan.
    Ik heb ondertussen ook naar uw oude website even gekeken en die vind ik persoonlijk toch interessant genoeg om verder in detail te bekijken.
    Eveneens meer dan de moeite waard is de Website van HCC!Twente met veel interessante praktische informatie. Daar, en ook nog naar andere regio-websites, zal ik zeker nog mijn tijd voor nemen. Ik overweeg zelfs er een afzonderlijke pagina aan te besteden, om er snel naar toe te kunnen gaan.
    Vˇˇr HCC ben ik ook nog lid van de Nederlandse SAG Stichting Atari Gebruikers geweest, toen had ik een Atari 800XL.
    Sinds 2002 werk ik met Linux Fedora, maar op mijn oude tragere computer heb ik nog Windows 7 en Linux Xubuntu staan, enkel voor specifieke toepassingen.

Met vriendelijke groeten,
    Gaston Verhulst
    Sint-Niklaas

6. Standaard Re: HCCNet websites

Hallo Gaston,
    ik heb nog 1 van mijn eerste websiteknoeierijen op Hccnet staan en wel uit 1999.
    Hij is gemaakt voor 800x600px geloof ik.
    Als je het wil bekijken is hier de URL: http://home.hccnet.nl/l.eickhoff/
    Het was toen een hele klus voor mij om in html zoiets voor elkaar te krijgen.
    Ik heb na die tijd wel ander sites in elkaar gefrommeld ook voor anderen,
    www.rubbleheap.nl (CMS0
    ook nog html.rubbleheap.nl (html website)
    www.vankasteel.nl en vele andere.

M.v.groet, leen Eickhoff (leen@rubbleheap.nl)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Fouten in hcc websites en fora's
    Door pcthuishulp in forum Informatie over aanbod binnen HCC
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 16-05-15, 20:11
  2. websites toevoegen aan Favorieten
    Door vandammetjes in forum Digitale communicatie
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 23-03-15, 22:20
  3. Menubalk bij websites verdwenen
    Door Skyphof in forum MS Windows - Windows 7
    Reacties: 0