Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Servicemenu Samsung UE32F5500AWXXN

Standaard Servicemenu Samsung UE32F5500AWXXN

Beste mensen, ik zit al een tijdje met een probleem met mijn TV, altijd als ik een tijdje naar de TV heb gekeken ga ik het beeld dubbel zien, ik heb al van alles geprobeerd met de standaard instellingen, dus zeg maar de standaard beeld instellingen op de TV maar niks helpt.
    Ik heb al mijn ogen laten opmeten en ook al een andere bril, maar nog steeds het zelfde effect, ik ga gewoon na een tijdje weer dubbel zien op mijn TV, als ik een lange tijd op mijn computer scherm kijk heb ik dat niet, het is zelfs zo dat als ik dubbel zie van mijn TV en daarna een tijdje op mijn computerscherm kijk het dubbel zien minder wordt.
    Ik heb veel op het internet gezocht naar dit fenomeen en kwam toen het verborgen Servicemenu tegen, dat je krijgt als je een toetsencombinatie op de afstandsbediening intoetst.
    Alleen weet ik niet waar ik het moet zoeken want als je iets verkeerd instelt is je TV naar z'n grootje.
    Ik heb al wel een factory reset uitgevoerd en het is denk ik al iets beter maar heb nog steeds last van het dubbel zien na een tijdje kijken.
    Weet iemand hier waaraan het ligt, aan de polarisatie, beeldopbouw, led verlichting sluiter tijd van iets, ik weet het niet.

Als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag.

Standaard Re: Servicemenu Samsung UE32F5500AWXXN

Ik heb mijn TV nu zo ingesteld dat ik bijna niet meer dubbel zie, contrast op 82 en de achtergrondverlichting op 8 en de Led clearmotion instelling op aan.
    Het lijkt erop dat mijn ogen niet zo goed tegen fel ledlicht kunnen.

Standaard Re: Servicemenu Samsung UE32F5500AWXXN

Ik denk toch dat het aan mijn ogen ligt, ik heb het zelfde als ik lang naar mijn mobieltje kijk, mijn ogen kunnen dus niet tegen bepaalde LEDschermen, misschien moet ik wel een andere bril met speciaal soort glas .

Gelijkaardige Onderwerpen

1. gebruikersgegevens op Samsung Tablet S
    Door l.twaalfhoven in forum Overige systemen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 31-05-15, 13:22
  2. Samsung tablet valt zomaar uit
    Door heris in forum Android
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 10-02-15, 14:44
  3. Samsung tablet valt zomaar uit
    Door heris in forum Overige systemen
    Reacties: 3