Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: monteren met final cut pro

Standaard monteren met final cut pro

Is er iemand die goed is in monteren met final cut pro.
    Ik heb sinds kort een macbook en kan dus niet meer met Pinnacel, en Avid monteren heb nu final cut pro maar moet daar nog veel in leren.
    Kan iemand me op gang helpen?
    ik kan al wel filmpjes laden, titel er in muziekje er onder en exporteren naar een bestand of naar Vimeo enz,maar dan houd het op.
    hoop dat iemand me les wil geven heb al wel veel youtube lessen gevonden maar niet voor alles.

2. Standaard Re: monteren met final cut pro

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerdine Bekijk Berichten
    Is er iemand die goed is in monteren met final cut pro.
    Ik heb sinds kort een macbook en kan dus niet meer met Pinnacel, en Avid monteren heb nu final cut pro maar moet daar nog veel in leren.
    Kan iemand me op gang helpen?
    ik kan al wel filmpjes laden, titel er in muziekje er onder en exporteren naar een bestand of naar Vimeo enz,maar dan houd het op.
    hoop dat iemand me les wil geven heb al wel veel youtube lessen gevonden maar niet voor alles.
    Dag Gerdine,
    Ik merk dat je al een jaar wacht op een reactie. Ik kan zelf goed overweg met FCPX. Om op gang gekomen zijn YouTube filmpjes volgens mij het beste. Kijk bijvoorbeeld eens naar Izzy video filmpjes. Als je vragen hebt van hoe doe ik dit of dat? Dan wil ik wel helpen, maar les geven ligt mij niet. Binnen HCC is Apple niet erg in trek. Het meeste heb ik zelf uit moeten vinden.
    Paul

Standaard Re: monteren met final cut pro

Bedankt voor je antwoord maar heb inmiddels het meeste wel gevonden.

Standaard Re: monteren met final cut pro

Final Cut PRO lijkt een Apple MAC programma te zijn.....als dat inderdaad het geval is, adviseer ik om dit opnieuw te posten in het Apple deel van dit HCCforum.

Véél succes !
    groet,

Peter
    Lid van HCC en dus HCC!Noord-Limburg, HCC!Foto-video en HCC!Compusers en kaderlid/bestuurslid.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten