Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: doorsturen naar andere website bij Firefox

Standaard doorsturen naar andere website bij Firefox

Als ik naar de website van mijn bank wil krijg ik het bericht dat er is voorkomen dat ik naar een andere website word doorgestuurd en ik kan niet bij de website van mijn bank komen. Ik wil graag weten hoe ik deze app die zich in Firefox heeft genesteld kan verwijderen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Bij voorbaat hartelijk dank.

Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Re: doorsturen naar andere website bij Firefox

Download het bestand JRT.exe en voer deze uit. https://www.bleepingcomputer.com/download/junkware-removal-tool/ Daarna het bestand AdwCleaner.exe downloaden en uitvoeren via het bureaublad https://toolslib.net/downloads/finish/1/

Dat JRT en Adw is wel een goed idee en er is wel het een en ander verwijderd maar Firefox stuurd mij nog steeds niet door naar de inlogpag van ING . Als ik op het bericht dat het doorsturen is geblokeerd reageer met toestaan blijft het scherm erg leeg.

Ingeschreven
    Sep 2009

Is dit probleem plotseling opgetreden? U kunt ook het volgende proberen door Firefox te herstarten met uitgeschakelde add-ons. Tweede mogelijkheid is om Firefox op te "frissen". Nog een mogelijkheid om Firefox in zijn geheel mbv Revouninstaller https://www.revouninstaller.com/revo..._download.html grondig te verwijderen. Als u uw referenties etc wilt bewaren, navigeert u naar C:\Users\naam van de eigenaar\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ . Klikken op de map......default
    Daar kopieert u de volgende bestanden naar een map bv C:\tijdelijk. prefs.js, key3.db en de map bookmarkbackups. Nadat Firefox is geïnstalleerd zet u de veilig gestelde files weer terug. Dit moet gaan lukken!

Door Hans.J ben ik op de mogelijkheid gewezen om bij "about:config"en dan bij Javascript.enabled de key waarde doormiddel van rechts te klikken en "omschakelen "te kiezen om te zetten naar true, javascript weer aan te zetten. Javascript was bij mij om een of andere rede uitgezet en daardoor kon ik een heleboel dingen niet meer op mijn beeldscherm zien.
    Mijn probleem is hopelijk hiermee opgelost.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Gehackte website Linux Mint wijst naar versie met backdoor
    Door Dummy11 in forum Unix/Linux versies
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 29-02-16, 17:51
  2. FTP naar website op HCCnet
    Door dombo007 in forum Digitale communicatie
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 24-07-13, 20:01
  3. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 19-07-11, 17:10
  4. mail doorsturen naar hotmail