Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Fotopresentatie, life foto's selecteren, projecteren op groot scherm

Standaard Fotopresentatie, life foto's selecteren, projecteren op groot scherm

Beste mensen, ik ben nieuw hier,ik heb een brandende vraag gekregen van een vriend.
    Hij is bezig met een project waarvoor hij life foto's moet kunnen selecteren die op een groot scherm vertoond gaan worden. De foto's moeten in elkaar overvloeien.
    Het gaat om een project van een dichter een muzikant en een fotograaf, die al improviserend een voorstelling gaan maken, vandaar dat de foto's ter plaatse geselecteerd moeten gaan worden en aangepast aan het gedicht of de muziek.
    Wie kan me helpen. Een statische slide-show werkt niet helaas.

Standaard Re: Fotopresentatie, life foto's selecteren, projecteren op groot scherm

Beste Benno,

Vanuit Windows-10 kun je de app FOTO gebruiken hiervoor: zowel binnen FOTO, maar ook de VERKENNER kun je foto's doornemen, bekijken, wijzigen, aanpassen, hernoemen, verwijderen, etc.: Binnen FOTO kunnen foto's vloeiend worden weergegeven in een DYNAMISCHE diapresentatie, tevens kun je de bestandsnamen wijzigen, etc.

Kortom: overweeg het gebruik van de DYNAMISCHE app FOTO: die heb je binnen Windows-10 reeds standaard beschikbaar !
    Laatst gewijzigd door Peerke; 01-02-18 om 12:15.
    groet,

Peter
    Lid van HCC en dus HCC!Noord-Limburg, HCC!Foto-video en HCC!Compusers en kaderlid/bestuurslid.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Foto bibliotheek en foto's plaatsen op Marktplaats
    Door geenHCClid_. in forum Apple
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 20-01-16, 16:20
  2. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 30-09-15, 23:05
  3. Windows Life Mail foto's verzenden via invoegen
    Door Logisti1 in forum MS Windows - Windows 8
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 27-12-12, 20:01
  4. Windows Life Mail