Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Vraag en Aanbod HCC!m-leden

1. Standaard Vraag en Aanbod HCC!m-leden

Op de vorige versie van onze website was er een pagina Vraag en Aanbod bedoeld om HCC!m-leden de ruimte te bieden zaken die betrekking hadden op modelbaanautomatisering aan te bieden of te vragen. Toen ging het hoofdzakelijk om hardware. Tegenwoordig zijn er meer zaken, die in de "aanbieding" zouden kunnen zijn. Denk bijv. aan de databases van de verschillende demobanen. Of tekeningen van banen en de opbouw daarvan. Veel kun je al vinden op onze website en zijn daar alleen toegankelijk voor leden. Het nadeel van onze huidige website is dat je betrekkelijk veel moet klikken om daar te komen.

Daarom de start van dit draadje op deze plek. De gedachte is om op deze plek van alles te delen wat betrekking heeft op modelbaanautomatisering, zoals:
    • iets te koop aanbieden.
    • iets te koop vragen.
    • files beschikbaar stellen, bijv.:

• databases van (demo)banen.
      • sketches van bijv. Arduino-oplossingen.

Het aanbieden van leden-items kan dan gaan via een link naar zo'n ledenitem in het beveiligde deel van onze website. Je moet dan als lid ingelogd zijn of inloggen. De rest kan als bijlage bijgeplaatst worden.

Er zullen in dit draadje wel enkele regels moeten gelden om e.e.a. zo zuiver mogelijk te houden:
    • Indien je ingelogd bent en dus lid van HCC!(m) kun je een bericht plaatsen.
    • Vraag of aanbod moet gaan over modelspoor en/of modelbaanautomatisering.
    • Wil je ergens over discussiëren gebruik dan niet dit maar een apart draadje en verwijs er hier naar. Anderszins wordt een discussie verwijderd.
    • Alle items in dit draadje moeten 'af' zijn, dus a.u.b. geen halve programma's bijv. gebruik daarvoor een apart draadje.
    m.vr.gr.
    Cees Baarda
    Webmaster hcc!m

2. Standaard Re: Vraag en Aanbod HCC!m-leden

ergens op het internet vroeg iemand in Ter Aar om hulp bij inbouwen van decoders. Mijn gebrekkige topografische kennis plaatste Ter Aar in het hoge noorden van ons land. Daarom heb ik daar niet op gereageerd. Hoe kun je je vergissen, het is nog geen 50 km bij mij vandaan.
    De beste man gaf aan dat hij instaat was om kogellagers in te bouwen en ik ben daar naar opzoek. Dat is een geval van samen sterk.
    Wie is deze man en/of wie weet wie het is?
    Heel graag een berichtje.

met vriendelijke groeten Aad van Roosmalen

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Welk soort Faceboek account voor groep/leden
    Door corup in forum Social media
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 30-01-13, 01:29
  2. Re: HCC-aanbod voor Android
    Door geenHCClid_. in forum Unix/Linux versies
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 15-06-11, 20:33

Bladwijzers