Gebruikersnaam
Wachtwoord
   Registreer
Wachtwoord vergeten

Ga terug   HCC!forums > Multimedia > Multimedia Overig

Multimedia Overig Alles wat niet in bovenstaande forums past.

Reageren
Discussietools Weergave
Ongelezen 10 mrt 10, 16:42
KeesHorsten KeesHorsten is offline
Banned

Standaard Re: Installatie netwerk multimediaspeler

Jan,

Heb jij vroeger bij Kopke gewerkt. Zo ja, dan moet je de groeten van mijn zwager A.B. hebben. (Zijn naam moet je uit deze initialen kunnen herleiden).
NB: Ik gisteren contact gehad met een andere wel "wizkid" van WLAN-shop maar ook hij kwam er niet uit. Dit is toch triest.
Groet Kees

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeesHorsten Bekijk bericht
Jan,

Dank voor je antwoord. 1 Troost jij komt er ook niet uit.
Ik heb mij vergist over de testpersoon. Dit staat op PCM.

Onderstaand de link
http://www.pcmweb.nl/hardware_subcategorie.jsp?id=109

Hebben jullie (HCC) hier connecties mee??
Ik wacht weer af.

Groet en dank
Kees
Met citaat reageren
Ongelezen 11 mrt 10, 01:00
Jan Bakker's schermafbeelding
Jan Bakker Jan Bakker is offline
HCC!expert - Windows

Helaas moet ik je zwager teleurstellen. Ik weet niet eens wat Kopke is. Mijn naam komt ook meer voor. (om maar eens een understatement te gebruiken)

Het is inderdaad treurig dat het nog steeds niet werkt. Heb je al geprobeerd de mediaspeler rechtstreeks (met een crosscable) met de computer te verbinden? Als dat werkt weet je dat het in je router zit. Die heeft namelijk ook een aantal beveiligingsinstellingen, die je, vooral omdat je ook draadloos werkt, ongetwijfeld zo scherp mogelijk hebt ingesteld of laten instellen.
Ik zou me bv. kunnen voorstellen dat er is ingesteld dat alleen specifieke mac-adressen (dat zijn dus niet de ip-adressen) toegang hebben tot de router. In dat geval zou het mac-adres van de mediaspeler toegevoegd moeten worden aan de lijst van toegelaten apparaten. Kijk even hier: http://www.e-tech.nu/Popup_Support/1161 en kies de Engelstalige handleiding. (de Nederlandse bevat deze informatie niet) Pagina 38. Staat MAC Address Control aan?
Met citaat reageren
Ongelezen 11 mrt 10, 16:26
KeesHorsten KeesHorsten is offline
Banned

Jan,
Wederom dank voor je reactie en input.
Ik wacht op een persoon, die bij een kennis van mij een heleboel zaken voor zijn computer heeft geregeld.
Hij is nu even op vakantie, maar na terugkomst, zal hij zeker langskomen en dan kijken we of hij een netwerk-installatie kan verzorgen.
Ik zelf doe nu even niet meer en wacht dus even af.
NB: Van PCM op de site die ik je gemailed heb, heb ik ook nog niets gehoord.
Wordt vervolgd en als het werkt laat ik dit weten middels dit forum.

Groet en dank
Kees

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bakker Bekijk bericht
Helaas moet ik je zwager teleurstellen. Ik weet niet eens wat Kopke is. Mijn naam komt ook meer voor. (om maar eens een understatement te gebruiken)

Het is inderdaad treurig dat het nog steeds niet werkt. Heb je al geprobeerd de mediaspeler rechtstreeks (met een crosscable) met de computer te verbinden? Als dat werkt weet je dat het in je router zit. Die heeft namelijk ook een aantal beveiligingsinstellingen, die je, vooral omdat je ook draadloos werkt, ongetwijfeld zo scherp mogelijk hebt ingesteld of laten instellen.
Ik zou me bv. kunnen voorstellen dat er is ingesteld dat alleen specifieke mac-adressen (dat zijn dus niet de ip-adressen) toegang hebben tot de router. In dat geval zou het mac-adres van de mediaspeler toegevoegd moeten worden aan de lijst van toegelaten apparaten. Kijk even hier: http://www.e-tech.nu/Popup_Support/1161 en kies de Engelstalige handleiding. (de Nederlandse bevat deze informatie niet) Pagina 38. Staat MAC Address Control aan?
Met citaat reageren
Reageren

Deze berichtendraad doorgeven via je favoriete netwerk

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten